True Life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Læsestof
Om TrueLife
TrueLife Historien
Regler
Ofte stillede spørgsmål
Liste over verdener
Info om racer
Job- og titelliste
Credits

• Admins: Admin, Nova.
• Mods:
Crest's Skoleblad læses hér!
Terra's avis kan læses hér
Oversigt over portaler
1. portal åbnes snart!
Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 12:54 pm af Admin
1. portal åbnes snart!
Synger på molen - Page 4 Xbid6s


Nu er det snart på tide at få åbnet portalerne og derved sætte gang i løjerne. Jeg ved endnu ikke hvilken portal der skal åbnes, men I kan dog regne med at portalen åbnes fredag d. 7., omkring klokken 12.

Derfor vil jeg opfordre jer alle til at skrive profilerne færdigt, så admin kan vurdere den og give point derefter. Siden dette jo er første portal, så vil vi sætte prisen ned fra 250 til 25!
Det er meget billigt lige …

Kommentarer: 1
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!
Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:23 pm af Admin
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!

Der har været nogle usikkerheder mht. magi-fordeling, når der nu stod det ene i Race-skemaet og nogt andet under Listen over Verdener. Jeg har rettet op på det og det skulle vidst være nogenlunde til at finde rundt i.

Jeg beklager hvis I har været forvirrede Neutral

Kommentarer: 0
Hvem er på nu
Der er i alt 20 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 20 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Søn Sep 08, 2024 5:30 am
September 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
KalenderKalender

 

 Synger på molen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:59 pm

Han smilede og fulgte derpå trop ind efter hende, han gav et håndtegn til en tjener for at finde en plads til dem, "det var da så lidt Sagde han og smilede, der gik ikke længe inden tjeneren kom hen, "undskyld mig her, men hvis de ikke får en trøje på må jeg desværre be dem om at forlade stedet, det er til irritation for resten af kunder" sagde tjeneren og Alexander smilede til Lani, Kan jeg få blazeren tilbage? eller skal vi bare finde et andet sted hvor de vil have osSagde han og grinede lidt, selvom det ikke så ud som om at det morede tjeneren særlig meget.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 7:03 pm

"Nej, nej, du får din blazer" sagde hun med et smil og tog den af. Vidste godt at skjorten hun havde på var blevet våd og derfor lidt gennemsigtigt, men regnede med at tjeneren selv ville opdage det.
Rakte den til ham med et glad smil.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 7:15 pm

Han smilede lidt og tog imod sin blazer og tog den hurtigt på, heldigvis, nikkede tjeneren blot anerkendende og det lod til at han overhovedet ikke havde lagt mærke til den næsten gennemskuelige skjorte, men det var jo fint nok og de blev begge ført over til et bord og fik et par menukort stukket i hånden, "Nogen ide om hvad du egentlig kunne tænke dig at spise? en simpel salat er vel næsten for kedelig eller hvad" Sagde Alexander og begyndte at studere kortet
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 7:39 pm

Hun undrede sig en smule over at tjeneren ikke kom med en bemærkning om skjorten, men valgte ikke at sige noget. Måske var han bare svagt seende eller sådan noget.
Satte sig ned ved bordet og begyndte at studere menukortet. "Jeg ved ikke.. Salat er jo sundt" mumlede hun og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 10:28 am

han grinede lidt over hendes bemærkning, det var jo trosalt rigtigt, selv var han nu mere et kød menneske selvom han da også nød en god og smagfuld gang salat, men at leve udenlukkende på det ville være for meget at forlange, hans øjne dansede hurtigt ned af menukortet og der gik ikke længe inden han havde opdaget noget som faldt i hans smag, han kiggede over på hende og smilede endnu en gang "var det blot en salat eller var der andet som fangede din interesse?"
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 3:29 pm

Hun trak på skulderne. "Hvorfor?" spurgte hun glad og fik nærmest julelys i øjnene. Elskede når folk stillede hende spørgsmål eller hvis hun selv fik anledning til at stille nogle spørgsmål. Det var klart det bedste hun vidste.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 4:00 pm

han trak også selv på skuldrene "ikke for noget, jeg var bare nysgerrig, og er stadig ikke helt sikker på hvad jeg skal tage, gør det noget hvis jeg tager noget med kød? for hvis du får det dårligt af at se på det eller noget skal jeg nok lade være" sagde Alexander og smilede pænt til hende, for ham var det egentligt ligemeget, han var vant til at spise lidt af hvert i denerim, det var nogle temmelig specielle retter der som var knapt så smagsfremkaldende som dem her så ud til at være.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 4:06 pm

"Nej, jeg bliver skam ikke dårlig" forsikrede hun ham med et smil. Hun var aldrig blevet dårlig af kød, men hun ville bare ikke spise det. Specielt ikke når man var vant til at bo sammen med fisk og faktisk var halvt fisk selv. Når man da ikke var på landjorden, selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 4:13 pm

Alexander smilede blot og lagde menukortet fra sig, velvidende om hvad han nu ville bestille, "har du fundet ud af hvad du kunne tænke dig for så vil jeg kalde tjeneren herhen og bestille, og hvad kunne du tænke dig at drikke?" spurgte han og afventede blot hendes svar, han var trosalt også selv blevet lettere sulten.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 8:34 pm

Lani læste hurtigt menukortet igennem igen og lagde det forsigtigt fra sig. "Bare en salat og et glas vand" sagde hun og smilede. Ikke det helt store, men nok til at holde hende kørende i timevis.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 10:45 pm

Han smilede til hende og viste et tegn til tjeneren om at de nu var klar til at bestille, han måtte indrømme at hendes bestilling var en anelse mere kedelig end hvad han selv havde tænkt sig, men det kunne vel også være ligemeget, bare hun nød det, tænkte han for sig selv, "Jeg kunne meget godt tænke mig ribensstegen og et klas vin til, og frøkenen kunne meget godt tænke sig salaten og vand til, forresten du finder bare en vin som passer godt til ribbensstegen, jeg tror på dine kendskaber"afsluttede alexander og smilede til tjeneren som straks bevægede sig videre.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 1:20 pm

Hun så på ham med et imponeret blik. "Jeg tror du er den første jeg har mødt, der drikker rødvin til maden" indrømmede hun. Normalt drak dem på skolen i Terra det, hvis de skulle være godt stive eller ikke kunne finde noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 3:50 pm

Alexander grinede let, det havde han faktisk altid gjort, "virkelig? Det har jeg altid gjort, specielt hvis det er en god rødvin fremkalder det virkelig smagen i maden, man skal selvfølgelig ikke bare drikke det i spandevis, så bliver man jo bare stiv" Sagde han og grinede lidt, desværre vidste han at der ville gå lidt inden maden ville komme, heldigvis ankom tjeneren hurtigt med 2 glas vand og en kande dertil, han satte den pænt i midten af bordet og skænkede op til dem begge, inden han gik igen.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 4:00 pm

Hun lyttede interesseret til det han fortalte. "Er det sådan at vinen fremkalder smagen?" spurgte hun undrende. Det havde hun ikke troet den gjorde. Mere bare at folk drak det for nydelsen skyld eller for at blive fulde.
Smilede til tjeneren og tog sit glas hen til sig. Rakte så ud efter saltet og skruede låget af. Hælte så en masse salt i sit vand.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 4:29 pm

Alexander kiggede lidt mærkeligt på hende idet han så det, det så da heller ikk helt normalt ud, det ville være direkte giftigt for andre mennesker, for ikke at tale om at man højst sandsynligt ville kaste op i selv samme sekund, men nuvel det var jo op til hende, og hvordan hun bedst kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 7:11 pm

Lani smilede skævt. Det var måske ikke normalt for ham, men helt normalt for hende. Hun plejede jo at svømme i saltvand. Vandet smagte også en smule bedre med saltet i, syntes hun selv. Stoppede med at hælde salt i og skruede låget på igen. Rørte så hurtigt rundt med enden af sin gaffel.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 3:29 pm

(sry sry, sry sry sry, jeg er forfærdeligt ked af at det har taget så langt tid, det er selvfølgelig vildt shitty, men jeg har træning 2 gange om ugen, kamp for det meste i weekenden, ellers arbejder jeg, jeg er også blevet hovedtræner for u13 og hjælpetræner for vores u16, er også dommer >.< og så er det praktisk set eksamens tid, men undskyld mange gange)
Alexander tog selv en tår af sit vand og smilte lidt til hende, det var underligt ja men det var det jo også at have en næsten død hånd, han kiggede tilbage, og maden var jo stadigvæk ikke kommet, desværre tænkte han, det var måske også lige lovligt meget at håbe på, men lige nu kunne han ikke lade være med at tænke på at de var ved at slagte dyret først.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 4:49 pm

(Det er helt ok ^^)

Hun smilede og tog en tår til af sit vand. Var ikke så utålmodig med maden, da hun heller ikke var ved at dø af sult. Tit spiste hun ikke to dage i træk.

//Sorry, det korte indlæg, men skal over til en ven nu//
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 4:55 pm

der gik lidt tid hvor de egentlig bare sad og slappede af og hyggede, til sidst kom tjeneren med maden, og begge dele så da yderst spiselige ud, han måtte indrømme at hendes salat var en anelse kedelig efter hans smag, og han måtte indrømme at hans egen mad så yderst delikat ud, han strøg en anelse salt ud over den og tog derpå en lille bid for derefter at skylle det ned med en lille tår vin, DE-LI-KAT! tænkte han for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 1:31 pm

Hun smilede skævt til ham, nærmest undskyldende, pga af hendes salat var en smule kedeligt. Tog en smule med fingrene og puttede det i munden. Måske så det kedeligt ud, men det smagte utrolig delikat. Ikke som det man fik på Terra.
Så nysgerrigt på hans mad. Det så faktisk også ret lækkert ud.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 6:32 pm

Han kunne ikke undgå at lægge mærke til at hun stirrede lidt sjovt på hans mad, kunne det være at hun faktisk havde helt løst til at smage lidt. "smager det godt?" Sagde han og tog sig endnu en bid af sin fantastiske ret.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 7:50 pm

Hun nikkede. "Ja, det smager helt vildt godt" indrømmede hun og smilede. "Hvad med din mad?" spurgte hun ham nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 9:55 pm

han nikkede til hende "jo tak det smager fantastisk" sagde han roligt
(skal vi få dræbt tråden? xD måske er det bare mig men den er vidst blevet lidt uinteressant Razz)
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 9:56 pm

(Tjooh, den er blevet uinteressant Smile )
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Synger på molen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Synger på molen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
True Life :: Avalon :: Havnen-
Gå til: