True Life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Læsestof
Om TrueLife
TrueLife Historien
Regler
Ofte stillede spørgsmål
Liste over verdener
Info om racer
Job- og titelliste
Credits

• Admins: Admin, Nova.
• Mods:
Crest's Skoleblad læses hér!
Terra's avis kan læses hér
Oversigt over portaler
1. portal åbnes snart!
Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 12:54 pm af Admin
1. portal åbnes snart!
Synger på molen - Page 3 Xbid6s


Nu er det snart på tide at få åbnet portalerne og derved sætte gang i løjerne. Jeg ved endnu ikke hvilken portal der skal åbnes, men I kan dog regne med at portalen åbnes fredag d. 7., omkring klokken 12.

Derfor vil jeg opfordre jer alle til at skrive profilerne færdigt, så admin kan vurdere den og give point derefter. Siden dette jo er første portal, så vil vi sætte prisen ned fra 250 til 25!
Det er meget billigt lige …

Kommentarer: 1
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!
Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:23 pm af Admin
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!

Der har været nogle usikkerheder mht. magi-fordeling, når der nu stod det ene i Race-skemaet og nogt andet under Listen over Verdener. Jeg har rettet op på det og det skulle vidst være nogenlunde til at finde rundt i.

Jeg beklager hvis I har været forvirrede Neutral

Kommentarer: 0
Hvem er på nu
Der er i alt 37 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 37 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 53, Man Sep 16, 2024 10:18 pm
September 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
KalenderKalender

 

 Synger på molen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 3:02 pm

Hun kunne ikke undgå at blive en smule fornærmet, over at han kun så på hende i et par sekunder. Som havfrue var hun vant til at blive gloet på, og det nød hun faktisk. Af en eller anden underlig årsag.
"Her er smukt" gav hun ham ret og smilede svagt. Terra kunne slet ikke måle sig med Avalon. Aldrig. Terra var jo nærmest ligesom Derelin i forhold til Avalon.
"Hvordan kan det være, du ikke ser på mig, når du taler?" forlangte hun, mere eller mindre, at få at vide.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 3:13 pm

han havde slet ikke forventet et sådant spørgsmål fra hendes side af, den største grund til at han ikke kiggede på hende var jo for at vise hensyn, og han måtte da indrømme at han slet ikke anede hvad han egentlig skulle sige til dette, "Ehm, fordi du er nøgen og jeg er vel bare vant til at man ikke sidder og stirre, det ville være uhøfligt, men det er ikke fordi du ikke er tiltrækkende, for det er du, men ehm Sagde Alexander og var stadig lettere rundt på gulvet overspørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 3:21 pm

"Jeg er vant til at folk stirre, og faktisk.." hun blev svagt rosa i kinderne. "Så kan jeg godt lide det" indrømmede hun og trak på skulderne. Havfruer elskede jo opmærksomhed og havde en rimelig erotisk udstråling.
"Jeg kan godt hoppe i vandet, hvis det vil gøre dig bedre tilpas" tilbød hun. Det sidste hun ville var at han skulle føle sig dårlig tilpas eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 3:30 pm

Han kiggede lidt mærkeligt på hende, og for at sige det mildt var han overrasket, og endnu en gang var han på absolut ingen måde klar over hvad i alverden det lige var meningen han skulle svare til det og hans kinder blev også let rosa, han havde aldrig mødt en pige der var så ligefrem, " om du sider heroppe eller er nede i vandet er vel ligemeget? hvis du er under vand ville jeg jo heller ikke være i stand til at kigge på dig" sagde han og gjorde hvad han kunne for at sørge for hun ikke ville se at han rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 3:34 pm

"Det har du vel ret i" mumlede hun bare og trak på skulderne. Så lidt på skjorten, som var begyndt at irritere hende lidt. Hun var jo ikke vant til tøj og fandt det tit bare irriterende. Faktisk brugte hun det kun når hun var på skolen, eller sammen med nogen fra sin klasse. Ellers aldrig. Det ville jo bare forhindre hende i at være ordenligt.
Derfor tog hun den af sine skuldre og kastede den forsigtigt hen til ham. Gav sig stille til at nynne.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 3:37 pm

Som enhver anden dreng kunne han selvfølgelig ikke undgå at kigge over imod hende idet hun smed skjorten hen imod ham, han greb den i luften og foldede den sammen for derefter at lægge den lidt ved siden af sig, han ville trosalt helst ikke have at den blev grim og rynket, det var trosalt hans yndlings skjorte, og nu hvor hun var helt nøgen kunne han da heller ikke lade være med engang imellem at tage sig et flugtigt blik, han gjorde dog hvad han kunne for at det skulle være så distræt som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:21 pm

Hun smilede stille for sig selv. Det var tydeligt at han ikke ville have hun skulle se, at han kiggede på hende. Godt nok ikke ret lang tid af gangen, men stadigvæk. Han gjorde det da. Fortsatte med at nynne en sang hendes mor havde lært hende.
Nogen gange savnede hun sine forældre. De så ikke hinanden ret tit, da havet på Terra var stort, men også fordi hun ikke brød sig om det område af havet. Vandet var ikke særlig dejligt at svømme i.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:27 pm

han lå stille og roligt og nød lyden af hendes nynnen, og melodien var en han aldrig nogensinde have hørt før, men så igen sange og lignende var heller ikke lige det der er aller mest af på Denerim, jeg tror faktisk at hvis jeg så nogen gå og nynne ville jeg kigge mærkeligt på dem tænkte han for sig selv, "Hvornår regner du med at tage tilbage til din verden igen?" spurgte han temmeligt nysgerrigt, han nød faktisk at være i hendes samvær, og ville helst ikke have at hun skulle gå før om et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:32 pm

Lani trak på skulderne. "Når jeg synes det er tid til at tage tilbage" sagde hun med et lille smil. Lige nu havde hun dog ikke den store lyst til at tage tilbage. Både fordi Avalon var så fortryllende og fordi hun nød at snakke med ham.
"Hvornår regner du måske at tage tilbage til din verden?" Spurgte hun både nysgerrigt og drillende.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:38 pm

Det var faktisk dejligt lettende, så var der i det mindste ikke travlt eller noget. "Det ved jeg virkelig ikke, når jeg endelig føler for det, og lige nu, specielt med det her selvskab tror jeg nok at jeg bliver her et godt stykke tid ekstra" Sagde han og grinte let, han kravlede hen imod molen igen og stak sine fødder ned i det dejligt afkølende vand.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:41 pm

Rejste sig smilende op og gik hen og satte sig ved siden af ham. Dog uden benene i vandet. Hun kunne godt lide sine ben og ville ikke have hale igen. I hvert fald ikke lige foreløbig. "Det tager jeg som en kompliment" sagde hun glad. Skævede til hans fødder, som var i vandet. Smilede lidt mere. Han var i da ikke blevet bange for vandet, så det var da altid noget.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:06 pm

Han smilede til hende og kiggede hende venligt i øjnene, og prøvede så vidt som muligt at undgå at kigge på hendes krop, hvilket også næsten lykkedes for ham, "Det bør du også, jeg tænkte på vi måske skulle få noget at spise her? eller lave et eller andet" sagde han og grinede lidt, han vidste faktisk ikke engang om der var noget at spise her på Avalon, det håbede han dog, han var faktisk lettere sulten nu
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:09 pm

Hun tænkte sig lidt om. "Hvis du er sulten, kan vi godt spise" sagde hun og smilede. Tog hans skjorte igen og tog den på. Heldigvis var den for lang til hende, og gik hen til midt på lårene. Knappede den og smilede skævt. Hvis de skulle spise, ville hun i det mindste bare have lidt tøj på. De fleste var jo ikke vant til at se en nøgen pige, mens de sad og spiste. De ville jo højst sansynlig så blive smidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:21 pm

Den hvide skjorte var blevet lettere våd, og var derfor næsten gennemsigtig, Alexander tog derfor også sin sorte blazer og lagde han over hendes skuldre så hun kunne tage den på hvis hun ønskede det, det var jo trosalt mere normalt at se en fyr uden trøje på end en kvinde uden trøje på. "hvilken slags mad kunne du tænke dig? du har vel nok ikke lyst til at spise fisk kunne jeg forestille mig" Sagde Alexander og smilede, han kunne let forestille at når man nu engang levede i havet, og nok derfor fik rigeligt med fisk i forvejen, at det ville være dejligt med noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:25 pm

Hun tog i mod blazeren og tog den på ud over skjorten. Det ville sikkert se dumt ud på en hver anden pige, men på hende så det ret godt ud.
Han havde faktisk ret med det med fisken. Hun nægtede at spise fisk. Det var i følge hende, ligesom at dræbe et menneske, da hun var venner med mange fisk. "Bare noget salat, tror jeg.. Betragter mig selv som vegetar" sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:38 pm

Alexander smilede til hende, han kunne sagtens forstå hvorfor hun ikke havde lyst til at spise fisk, men han havde skam ikke forventet at hun faktisk ville være vegetar "okay, det er da også helt fint, så lad os finde et sted hvor vi kan få noget at spise, jeg tror faktisk aldrig jeg har mødt en vegetar før, men så længe maden her er bedre end det meste af maden i Denerim så er det perfekt" Sagde Alexander og smilede, og han måtte indrømme at hun faktisk så rigtig godt ud i hans tøj, lettere fræk faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:42 pm

"Er der slet ingen gode tind ved Derelin?" Spurgte hun. Der måtte da være noget godt. Det var der da altid. Intet ondt uden godt. Måske havde de gode krigere eller sådan noget, i den retning?
Der var måske et par undtagelser, af den regel. Avalon, hvor var alt var godt og Chaos hvor alt var ondt eller dårligt.
Drejede kort rundt og smilede charmerende. "Hvad synes du?"
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:53 pm

Han tænkte sig lidt om, der måtte vel være noget godt, eller vent, nej han kunne faktisk ikke tænke på en eneste god ting ved Denerim, han brød sig virkelig ikke særligt meget om det sted måtte han jo erkende, men det var trosalt hans hjem, og det var der han hørte hjemme, det kunne umuligt være let at være nogen som helst andre steder som dæmon. Alexander var lige kommet ude af den i et par sekunder og vidste faktisk ikke helt hvad hun snakkede om, "hvad synes jeg om hvad" sagde han og kløede sig i baghovedet eftersom han følte sig lidt dum.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 5:57 pm

Hun grinede kort. "Tøjet!" lo hun. "Jeg ligner ikke en mand i det vel?" spurgte hun og så for sjov total panikslagen ud.
Undrede sig en smule over at han tilsyneladende, ikke kunne finde en god ting om Derelin. Mystisk, men det var måske heller ikke den fedste planet, man kunne bo på. Den mindede måske lidt om Chaos.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:00 pm

nu forstod han det pludseligt, " nååå altså, jamen jeg synes faktisk det klær dig rigtig godt, og nej bare rolig jeg tror ikke der er nogen som helst som nogensinde ville tro at du var en dreng, men altså jeg tror faktisk ikke jeg kan komme på en eneste ting jeg synes specielt meget om ved Denerim" Sagde han faktisk lidt skuffet over det.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:03 pm

"Tak" sagde hun med et stort smil. Blev dog hurtigt alvorlig igen. "Sådan er det vel bare.. Ikke alle verdnerne er lige gode" mumlede hun og trak på skulderne. Måske ville de en dag få styr på det hele i Derelin, så folk kunne få et godt liv.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:09 pm

"altså som så har jeg jo faktisk ikke rigtigt noget imod det, men det er jo også bare det jeg er opvokset til, det er en hård verden, men hvis det kommer jo blot an på hvad man er vant til" Sagde Alexander og smilede til hende, han kiggede til venstre og lagde mærke til en restaurant som faktisk virkede temmelig god, han læste lidt på menukortet som stod udenfor med speciel retterne, og umiddelbart så han ikke noget fisk, hvilket jo nok var meget godt "Det her sted ser da godt ud hva?" sagde han og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:30 pm

"Man tilpasser sig" mumlede hun mest til sig selv og læste hurtigt menukortet. Ingen fisk lig med fantastisk. "Ja, det ser faktisk ret godt ud" indrømmede hun med et smil. Det var ikke for at være kræsen eller noget, men når man levede med fiskene fik man bare ikke lyst til at spise dem.
Tilbage til toppen Go down
Schwartz

Schwartz


Fulde navn : Alexander Schwartz
Mand Verden : Derelin
Alder : 37
Antal indlæg : 62
Point : 60
Join date : 12/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:41 pm

Han gik hen og åbnede døren og ventede på at hun ville gå ind, det var trosalt normal couture at man i det mindste lod kvinden komme først, så han smilede til hende og stod og overvejede hvad fra menukortet han egentlig skulle tage, ihvertfald af det lille udvalg af specialiteter som stod på skiltet "efter dig" Sagde han
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 6:44 pm

Hun blev lettere rosa i kinderne og gik ind af døren. "Tak, skal du have" mumlede hun en smule genert og så sig omkring indenfor. Der var ret hyggeligt og en del vinduer, så man kunne se vandet. Fantastisk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Synger på molen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Synger på molen   Synger på molen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Synger på molen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
True Life :: Avalon :: Havnen-
Gå til: