True Life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Læsestof
Om TrueLife
TrueLife Historien
Regler
Ofte stillede spørgsmål
Liste over verdener
Info om racer
Job- og titelliste
Credits

• Admins: Admin, Nova.
• Mods:
Crest's Skoleblad læses hér!
Terra's avis kan læses hér
Oversigt over portaler
1. portal åbnes snart!
Online Hogwarts Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 12:54 pm af Admin
1. portal åbnes snart!
Online Hogwarts Xbid6s


Nu er det snart på tide at få åbnet portalerne og derved sætte gang i løjerne. Jeg ved endnu ikke hvilken portal der skal åbnes, men I kan dog regne med at portalen åbnes fredag d. 7., omkring klokken 12.

Derfor vil jeg opfordre jer alle til at skrive profilerne færdigt, så admin kan vurdere den og give point derefter. Siden dette jo er første portal, så vil vi sætte prisen ned fra 250 til 25!
Det er meget billigt lige …

Kommentarer: 1
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!
Online Hogwarts Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:23 pm af Admin
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!

Der har været nogle usikkerheder mht. magi-fordeling, når der nu stod det ene i Race-skemaet og nogt andet under Listen over Verdener. Jeg har rettet op på det og det skulle vidst være nogenlunde til at finde rundt i.

Jeg beklager hvis I har været forvirrede Neutral

Kommentarer: 0
Hvem er på nu
Der er i alt 22 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 22 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 24, Søn Sep 08, 2024 5:30 am
September 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
KalenderKalender

 

 Online Hogwarts

Go down 
ForfatterBesked
l
Gæst




Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Online Hogwarts   Online Hogwarts Icon_minitimeMan Apr 12, 2010 8:12 am

Vi skriver året 2018, Potter og Weasley familierne er forsvundet, ingen ved hvor hen, men det begyndte med at Harry Potter forsvandt sporløst på en af sine Auror missioner. Rygterne hvisker om at der var endnu en horcrux, at mørkets herre stadig er derude et sted, vil Slytherin´s arvtager vende tilbage til Hogwarts?

Efter Minerva McGonagall´s tragiske bortgang, har Ministeriet for Magi har indsat Calwin Masters, som rektor for Hogwarts skole, med støtte fra dennes bestyrelse. Har Ministeriet igen tænkt sig at blande sig i Hogwarts affære og endnu vigtigere, hvorfor?

Det er mørke tider, ikke kun for hekse og troldmænd, de magiske væsner og Muggler mærker også begrænsningerne af hvor mange paradis kan rumme, at blive behandlet som anden rangs borgere i det magiske samfund er ikke unaturligt for dem og nogen siger endda flere er forsvundet, men kan det passe?
Tilbage til toppen Go down
l
Gæst




Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Genstart   Online Hogwarts Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 2:56 pm


Vi sparker tingene i gang igen
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Antal indlæg : 29
Point : 37
Join date : 29/03/10

Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Online Hogwarts   Online Hogwarts Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 9:15 pm

Jeg vil gerne minde dig om at du har glemt et link til siden.
Tilbage til toppen Go down
https://truelife.danskforum.net
Online
Gæst




Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Online hogwarts   Online Hogwarts Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:58 am


Yndigt, her kommer det
Tilbage til toppen Go down
l
Gæst




Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: once again   Online Hogwarts Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 12:00 pm



Skulle lige finde ud af dit system

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Online Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Online Hogwarts   Online Hogwarts Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Online Hogwarts
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hogwarts 1975

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
True Life :: TrueLife :: Reklameboard-
Gå til: