True Life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Læsestof
Om TrueLife
TrueLife Historien
Regler
Ofte stillede spørgsmål
Liste over verdener
Info om racer
Job- og titelliste
Credits

• Admins: Admin, Nova.
• Mods:
Crest's Skoleblad læses hér!
Terra's avis kan læses hér
Oversigt over portaler
1. portal åbnes snart!
Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 12:54 pm af Admin
1. portal åbnes snart!
Ved søen... - Page 2 Xbid6s


Nu er det snart på tide at få åbnet portalerne og derved sætte gang i løjerne. Jeg ved endnu ikke hvilken portal der skal åbnes, men I kan dog regne med at portalen åbnes fredag d. 7., omkring klokken 12.

Derfor vil jeg opfordre jer alle til at skrive profilerne færdigt, så admin kan vurdere den og give point derefter. Siden dette jo er første portal, så vil vi sætte prisen ned fra 250 til 25!
Det er meget billigt lige …

Kommentarer: 1
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!
Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:23 pm af Admin
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!

Der har været nogle usikkerheder mht. magi-fordeling, når der nu stod det ene i Race-skemaet og nogt andet under Listen over Verdener. Jeg har rettet op på det og det skulle vidst være nogenlunde til at finde rundt i.

Jeg beklager hvis I har været forvirrede Neutral

Kommentarer: 0
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 84, Ons Sep 25, 2024 4:22 am
Oktober 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
KalenderKalender

 

 Ved søen...

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Alexa




Fulde navn : Alexa Floros
Kvinde Verden : Terra
Alder : 34
Antal indlæg : 11
Point : 19
Join date : 11/04/10

Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 13, 2010 5:15 pm

Alexa nikkede bekræftende til det Lani sagde, selvom hun ikke forstod den sidste. Alexa havde aldrig lagt mærke til at de forurenede. Hun blev dog revet fra sine tanker endnu engang, da hun hørte Vincent's stemme. Hun kunne ikke lade vær med at grine svagt, da han gentog sig selv.
"Jeg har fri lige for tiden, så jeg kunne ligeså godt besøge Avalon, når jeg ikke har andet at lave," sagde Alexa grinende og bandt sin jakke rundt om livet, så hun ikke stod med den, og hendes arme kunne ligeså godt få sol, eller arm... Den anden var jo af metal, så det var lige meget om den fik sol eller ej.
Hun strakte sig kort, dog stadig med sin opmærksomhed rettet på Lani og Vincent. Nogen manere havde hun, når hun ikke tænkte over mærkelige ting.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 13, 2010 5:19 pm

"Jeg havde bare brug for at synge lidt" Indrømmede hun en smule flovt. Det lød musik en smule overfladisk, men Avalon var nok den eneste planet hun kunne synge på, hvor mænd ikke blev 'hypnotiseret' af hendes sang. Det kunne være ret så irriterende.
Det var heller ikke fordi at Terra, var et sjovt sted. Nogen gange var det enste, hun lavede at kede sig eller bare svømme rundt. Skolen skulle hun jo også passe, hvis hun ikke skulle blive smidt ud.
Smilede lidt og var stadig opmærksom på Alexa og Vincent. "Hvad med dig?" spurgte hun ham høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Fulde navn : Vincent von Richtenstein
Mand Verden : Derelin
Alder : 171
Antal indlæg : 36
Point : 22
Join date : 09/04/10

Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 13, 2010 5:37 pm

Vincent betragtede Alexa med et vurderende blik og rynkede næsen. Han lod hånden glide igennem håret og rømmede sig en anelse. "Jaså,"
Han overvejede lidt om det var normalt at 'bare besøge Avalon' når man kom fra Terra. Han havde hørt at Terranernes rejsemåder var mere alternative end de normale metoder som alle andre brugte. Han så på Alexa me det roligt blik og undrede sig en smule over, hvilket arbejde en Cyborg mon havde. Han lod tankerne flyve afsted og han kom tilbage til bevidstheden med et hævet øjenbryn, da han vendte opmærksomheden imod havfruen. Hun kom for at synge? Så var hun enten yderst dygtig sanger eller meget... Skinger.
Han rettede sig en smule op og rømmede sig. "Synge? Jaså. Det var... Da..." Han tav og valgte at afslutte sætningen med et skuldertræk.
Han placerede igen hænderne i lommerne og studerede de to kvinder. Han trak på skuldrene og sukkede højlydt. "Jeg havde bare brug for at komme lidt væk. Man kan godt blive træt af ... mørket."
Han stemme døde lidt ud og han måtte rømme sig for at få den til at blive sig selv igen. Han skuttede sig en anelse og sukkede.
"I ved, man kan godt blive lidt træt af død og had og at blive jagtet og myrdet og alt det der."
Tilbage til toppen Go down
Alexa




Fulde navn : Alexa Floros
Kvinde Verden : Terra
Alder : 34
Antal indlæg : 11
Point : 19
Join date : 11/04/10

Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 13, 2010 5:51 pm

Alexa kiggede overrasket på Lani. Hun kom for at synge? Var det ligesom sireners sang, at det tiltrak mænd? Der var mange forskellige historier hun havde læst om det, men kunne Lani have sådan en sangstemme?
"Derelin lyder ikke som et rart sted," sagde Alexa så til det Vincent sagde. Det lød bestemt ikke rart. I hvert fald ikke i Alexa's hoved. Hun foretrak også noget mere lyst med glade folk. Nok heller ikke sådan som Feritas. Det var som en metal planet, som hun udtrykkede sig da hun var lille. Terra var rart, og det var Avalon også... Hun vidste så ikke med de andre planeter, da hun aldrig havde været der.
Tilbage til toppen Go down
Lani

Lani


Fulde navn : Lani Zee Nicchi
Kvinde Verden : Terra
Alder : 32
Antal indlæg : 62
Point : 62
Join date : 11/04/10

Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 13, 2010 6:00 pm

Lani kunne udfra det Vincent fortalte, gætte at Derelin ikke var et rart sted. Det måtte, da være et forfærdeligt sted at bo, hvis der var så mørkt og fuldt af død og had. Hun kunne slet ikke forestille sig, nogen leve sådan et sted. Kun Chaos kunne være værre end Derelin. Men det var jo kun hendes mening. Det var jo ikke sikkert at de der boede i Derelin, syntes at det var så slemt. Måske havde de vænnet sig til det?
"Nej, bestemt ikke" gav hun Alexa ret. Det lød slet ikke, som et rart sted. Hun turde dårligt nok, tænke på hvordan deres have så ud.
Tilbage til toppen Go down
Vincent

Vincent


Fulde navn : Vincent von Richtenstein
Mand Verden : Derelin
Alder : 171
Antal indlæg : 36
Point : 22
Join date : 09/04/10

Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 13, 2010 6:23 pm

Vincent så på de to og derefter ned på sine sko. Så... Hvad nu? Han følte lidt et pres på, at det var ham der skulle finde på noget at sige, eftersom han var manden. Han bed sig i læben og skævede rundt. Han var ikke så god til at tale med levende væsner, da det var nemmere at snakke med de døde. Der gryntede man bare en smule og så vidste den anden udøde præcist hvad man mente. Det var en helt særlig form for kommunikation. Grynt grynt og så flå lidt i hinandens arme, det betød for eksempel 'Jeg er sulten og hvis du ikke finder en levende frokost til mig, så skal jeg lemlæste dig voldsomt.'
Han sparkede til en sten og betragtede den trille afsted. Han kastede et blik henover skulderen og betragtede søen der strakte sig ud som en enorm, blank vand-ting, bag ham. Han så derefter på de to kvinder igen.
"Så du er sanger? Og du er arbejdsløs? Så har jeg fået det på det rene."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ved søen... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ved søen...   Ved søen... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ved søen...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Derelin-søen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
True Life :: Avalon :: De Grønne Arealer-
Gå til: