True Life
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Læsestof
Om TrueLife
TrueLife Historien
Regler
Ofte stillede spørgsmål
Liste over verdener
Info om racer
Job- og titelliste
Credits

• Admins: Admin, Nova.
• Mods:
Crest's Skoleblad læses hér!
Terra's avis kan læses hér
Oversigt over portaler
1. portal åbnes snart!
Undervisningslokale 2 Icon_minitimeTirs Maj 04, 2010 12:54 pm af Admin
1. portal åbnes snart!
Undervisningslokale 2 Xbid6s


Nu er det snart på tide at få åbnet portalerne og derved sætte gang i løjerne. Jeg ved endnu ikke hvilken portal der skal åbnes, men I kan dog regne med at portalen åbnes fredag d. 7., omkring klokken 12.

Derfor vil jeg opfordre jer alle til at skrive profilerne færdigt, så admin kan vurdere den og give point derefter. Siden dette jo er første portal, så vil vi sætte prisen ned fra 250 til 25!
Det er meget billigt lige …

Kommentarer: 1
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!
Undervisningslokale 2 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:23 pm af Admin
Opdatering i "Liste over verdener"/Magi!

Der har været nogle usikkerheder mht. magi-fordeling, når der nu stod det ene i Race-skemaet og nogt andet under Listen over Verdener. Jeg har rettet op på det og det skulle vidst være nogenlunde til at finde rundt i.

Jeg beklager hvis I har været forvirrede Neutral

Kommentarer: 0
Hvem er på nu
Der er i alt 25 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 25 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 25, Søn Sep 08, 2024 5:38 am
September 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
KalenderKalender

 

 Undervisningslokale 2

Go down 
ForfatterBesked
Nova
Admin
Nova


Fulde navn : Nova Kage
Kvinde Alder : 32
Antal indlæg : 14
Point : 123
Join date : 29/03/10

Undervisningslokale 2 Empty
IndlægEmne: Undervisningslokale 2   Undervisningslokale 2 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 6:34 pm

Lokalet er rumligt med to-mands-borde stablet op på ræd og række. Stole med en sænke- hæve funktion, står ved hvert bord - to stole ved hvert bord, da det er to-mands-borde. Der er en reol i lokalet med en hylde til hver elev. I hjørnet står der en vask og en skraldespand. Elevernes pladser peger frem mod lærerkateteret, og bag det er den store tavle. Foran kateteret hænger der en projektor, som kan blive brugt til undervisning.
Tilbage til toppen Go down
 
Undervisningslokale 2
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
True Life :: Terra :: Tyfon :: Gymnasiet-
Gå til: